خرید ضایعات صنعتی

برای خرید ضایعات صنعتی لازم است تا فاکتور های متعددی را مورد بررسی قرار دهید.

گروه ضایعات ایران در زمینه خرید ضایعات آهن فعالیت بسیار گسترده ای دارند.

بازیافت فلزات یک  کار رایج است. بازیافت فلزات روشی مقرون به صرفه تر از نظر اقتصادی و زیست محیطی برای به دست آوردن و استفاده از فلزات است زیرا انرژی کمتری نسبت به تولید فلز مصرف کند.

علاوه بر این، فلز می تواند بدون از دست دادن کیفیت، بازیافت مداوم را تحمل کند، و آن را به منطقه ای محبوب برای بررسی شرکت ها در هنگام انجام ممیزی زباله های زیست محیطی و خرید ضایعات صنعتی تبدیل می کند.

همه فلزات آهنی از آهن گرفته تا فولاد ضد زنگ و همچنین فلزات غیرآهنی مانند مس، روی و آلومینیوم قابل بازیافت هستند و این امر باعث می ‌شود تا کسب ‌و کارها به راحتی ضایعات فلزی را برای جمع‌ آوری در کنار هم قرار دهند.

حتی امکان بازیابی فلزات گرانبها مانند طلا، پالادیوم، نقره و پلاتین از رایانه وجود دارد.

انگار این کافی نبود، چیزی برای شما نیز در آن وجود دارد. بازیافت فلزات علاوه بر صرفه جویی در انرژی اضافی، می تواند در هزینه شرکت شما صرفه جویی کند. پس از بازیافت ضایعات فلزی به جای بازتولید، متوجه خواهید شد که برای تولید کمتر هزینه می کنید، بنابراین دلیلی برای شروع نکردن وجود ندارد. اما برای اندازه گیری خوب، ما پنج دلیل اصلی خود را فهرست کرده ایم که چرا بازیافت فلزات حیاتی است.

خرید ضایعات صنعتی

اهمیت خرید ضایعات صنعتی

برای حفظ منابع طبیعی بازیافت فلز جایگزین نیاز به تولید فلز بکر می شود. به نوبه خود، این امر باعث حفظ منابع طبیعی گرانبها مانند زغال سنگ و سنگ آهن مورد استفاده در تولید فلز می شود. در نظر گرفتن منابعی مانند زغال سنگ ضروری است، زیرا احتراق آن عامل اصلی تغییرات آب و هوایی است. در سال 2010، زغال سنگ عامل 43 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای در جهان بود و این مسئله آب و هوایی از آن زمان تا کنون تداوم یافته است.

از آنجایی که بازیافت فلزات به طور همزمان انرژی کمتری مصرف می‌ کند و استفاده از منابع طبیعی را کاهش می‌دهد، یک فعالیت زیست‌محیطی است و راهی آسان برای بر عهده گرفتن مسئولیت ‌های شرکتی می باشد.

برای استفاده بهینه از مواد اولیه فلزات از جمله معدود مواد خامی هستند که به راحتی بدون آسیب رساندن به خواص اصلی خود بازیافت می شوند.

این بدان معناست که هیچ دلیل واقعی برای ایجاد فلز جدید وجود ندارد به غیر از پاسخگویی به افزایش تقاضا.

فرآیند بازیافت را می توان به دفعات مورد نیاز تکرار کرد، حتی با فلزات ارزشمندی مانند آلومینیوم.

فهرست فلزات قابل بازیافت گسترده است و فقط فلزات رادیواکتیو (اورانیوم، پلوتونیوم) و فلزات سمی مانند سرب و جیوه ممنوع است.

بازیافت فلزات مضرات زیادی ندارد، اما یک شرکت مدیریت کل زباله می‌تواند به شما در مقابله با هر مشکلی کمک کند.

تاسیسات بازیافت ضایعات فلزات همیشه طیف وسیعی از فلزات مانند فولاد را می پذیرند، زیرا اپراتورها می دانند که ارزش فلز کاهش نمی یابد.

برای جبران انتشار کربن کسب و کار شما. تاکید فزاینده ای بر بازیافت تمام مواد خام توسط شرکت ها برای دستیابی به اهداف جاه طلبانه ‘صفر تا دفن زباله’ وجود دارد.

بازیافت فلزات یک جایگزین زیست محیطی برای سایر اشکال دفع است، زیرا باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و کاهش آلودگی هوا می شود.

با بازیافت فلزات، به اهداف کربن کسب و کار خود کمک می کنید. مهمتر از همه، فرآیند بازیافت به حذف آلودگی از اتمسفر کمک می کند و دیگران را تشویق می کند تا از استفاده همه جانبه فلز حداکثر استفاده را ببرند.

یک تن آلومینیوم بازیافتی باعث صرفه جویی در انتشار 9 تن CO2 از انتشار در جو می شود. بنیاد های زیست ‌محیطی تأیید می‌ کند که هر تن آلومینیوم بازیافتی پنج تن بوکسیت را ذخیره می‌کند و ماده خامی که آلومینیوم از آن ساخته می‌ شود.

برای صرفه جویی در هزینه با کاهش هزینه های تولید. بازیافت فلزات مشوق‌های مالی ارائه می‌دهد و هیچ شرمی در بهره‌مندی از آنها وجود ندارد. اکثر شرکت‌ها بازیافت را بر این اساس انجام می‌دهند که ارزان ‌تر است و به شما امکان می‌دهد هزینه‌های تولید را کاهش دهید (و این هزینه‌ها را به هزینه‌های جمع‌آوری تبدیل کنید). استفاده از ضایعات آهن موجود بسیار مقرون به صرفه تر از ایجاد آن از ابتدا است.

خرید ضایعات صنعتی

بازیافت فلزی با گذر از فرآیند چهار مرحله ای از جدایی، تهیه، سوزاندن و تشکیل کار می کند. اگر شما به دنبال بازیافت فلزات در کسب و کار خود هستید، مجبور نیستید در مورد این عملیات نگران باشید، اما اگر بتوانید انواع فلز ضایعاتی را شناسایی کنید، کمک می کند.

هنگامی که بازیافت فلزات، امکانات باید بهداشت و مقررات ایمنی و ایمنی دقیق و زیست محیطی پیروی کنند، زیرا چندین عنصر و انواع ماشین آلات در این فرآیند دخیل هستند.

کاهش ضایعات در تولید

البته، اجتناب از هر گونه ضایعاتی در صنعت تولید تقریباً غیرممکن است. بسیاری از شرکت های تولیدی، ضایعاتی را بخشی اجتناب ناپذیر از اداره تجارت خود می دانند. اگر در شغلی کار می‌ کنید که نیاز به ساختن چیزها دارد، احتمالاً مواد باقی‌مانده‌ای خواهید داشت این فقط چیزی است که با قلمرو همراه است. با این اوصاف، راه هایی برای کاهش ضایعات در تولید وجود دارد.

یکی از ساده ترین راه ها برای به حداقل رساندن ضایعات، بهینه سازی فرآیند تولید شما است. شاید با استفاده از یک ماشین یا تجهیزات برای انجام یک مرحله در فرآیند تولید، می تواند مواد غیر ضروری مواد غیر ضروری را کاهش دهد.

ماشین های تشکیل دهنده فلزی برای این هدف بسیار موثر هستند، اما مهم است که دستگاه مناسب را برای کار خاص انتخاب کنید.

مستندات مناسب مواد سفارش داده شده و مواد استفاده شده نیز می تواند ضایعات در تولید را کاهش دهد. هنگامی که مشغول اجرای یک تجارت تولیدی هستید، نادیده گرفتن اهمیت اسناد مناسب آسان است. با انجام این کار، شما نمی دانید که چه تعداد مواد استفاده شده است و چه مقدار از آن باقی مانده است.

به طور خلاصه، ضایعات صنعتی اساساً مقدار موادی است که پس از یک کار تولیدی باقی مانده و استفاده نشده است. شرکت های تولیدی باید به طور مداوم برای نرخ ضایعاتی پایین تلاش کنند.

برای خرید ضایعات صنعتی می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۹۴۶۶۰۷۷۴ تماس بگیرید.

تماس سریع