خرید ضایعات آهن

برای خرید ضایعات آهن به چه اطلاعاتی نیاز پیدا می کنید؟ همانطور که می دانید یکی از راه های فروش و خرید ضایعات آهن شناخت انواع ضایعات می باشد. لازم است تا در مورد انواع مختلف ضایعات اطلاعات لازم را به دست آورید تا بتوانید به بهترین شکل کار های لازم را انجام دهید.

آشنایی با انواع مختلف آهن آلات ضایعاتی

آهن های سبک

برای کسانی که به دنبال راحت شدن از برخی از ضایعات آهنی سبک هستند، تعداد زیادی فروشگاه برای دور کردن مواد دور ریختنی شما وجود دارد. حتما از ضایعاتی محلی خود بپرسید که قیمت قراضه آهن قیمت آنها را چگونه پرداخت می کند، بنابراین می دانید که قبل از زمان آن است. آهن سبک به طور کلی کالاهای سفیدی مانند لوازم خانگی محسوب می شود، به همراه سایر فولاد با کیفیت بسیار نازک که می توانید انواع کالاهای خانگی و لوازم کوچک را از سراسر طیف ضایعات مشاهده کنید.

هنگامی که آهن آلات واقعاً شروع به خرد شدن می شوند، می توان فهمید که آهن سبک بسیار آسان به دست می آید. بسیار آهن مانند ماشین آلات قدیمی، وزنه های فولادی، و ... سنگین به نظر می رسد، و این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود به ضایعات آهن سبک خواهید بود.

ورقه های آلومینیومی

این که آیا شما یک پیمانکار، مشاغل یا ساکن با ورق های آلومینیومی اضافی هستید، مهم است بدانید که گزینه هایی برای دفع آن و ایجاد سود عالی در عوض دارید. اگر مطمئن نیستید که در آن یک ضایعاتی برای بازیافت ورق آلومینیوم پیدا کنید، می توانید از خدمات ما استفاده کنید شما قادر خواهید بود مراکز بازیافت آلومینیوم را بیابید و از قیمت ورق آلومینیوم مطلع شوید. حالا زمان این است که به فکر فروش ضایعات خود باشید.

اگر مطمئن نیستید که مراکز بازیافت آلومینیوم چگونه کار می کنند، اطلاعات زیادی در اینجا وجود دارد. قیمت آلومینیوم ورق بسته به حیاط و وزن متفاوت خواهد بود، بنابراین مطمئن شوید که برای جمع آوری اطلاعاتی که می توانید در بازدید خود از یک مرکز بازیافت و انتظار دارید از چه نوع قراضه قراضه آلومینیومی انتظار دارید، اطلاعاتی را کسب کنید.

خرید ضایعات آهن

چدن

آیا به دنبال مکانی برای بردن ضایعات چدن خود هستید؟ ضایعاتی محل خود را پیدا کنید و برای آخرین قیمت چدن با آنها تماس بگیرید. مالکان خانه با آهن قراضه می توانند چدن خود را به یک حیاط ضایعاتی بیاورند و با قیمت فعلی قراضه چدن، مواد خود را پرداخت کنند. اگر یک سایت ساخت و ساز، کار تخریب و یا کار کردن با آن مقادیر زیادی قراضه چدن را داشته باشد.

برای آخرین قیمت آهن قراضه و سایر فلزات ضایعاتی با حیاط ضایهات محلی تماس بگیرید، بنابراین می دانید که از چه چیزی برای مواد خود استفاده می کنید. بهترین کار این است که از قیمت ها به طور کامل اطلاع پیدا کنید. برای اینکار با کارشناسان ما در تماس باشید.

اگرچه آنها بزرگ و حجیم هستند، اما هنوز هم می توانید اتومبیل ها را به صورت نقدی در حیاط ضایعات محلی خود بچینید. اگر اتومبیل قدیمی تری دارید که می خواهید از شر آن خلاص شوید، با یک حیاط ضایعاتی در منطقه تماس بگیرید، که ممکن است بتواند برای ضایعات خودکار خود به شما پول پرداخت کند. برخی از ایده ها قبل از اینکه اتومبیل خود را بیاندازید این است که یک حیاط نجات خودکار پیدا کنید که اتومبیل را خریداری کند وقتی این اتفاق می افتد شما می توانید ماشین را با پول بیشتری بفروشید.

اگر صاحب خانه هستید یا در یک سایت شغلی صنعتی کار می کنید، می توانید یک قراضه یا حیاط نجات در این منطقه پیدا کنید که می تواند قیمت قراضه خوب خودرو را به شما پرداخت کند. در صورت نیاز به انتخاب خودکار خود برای ضایعات، می توانید درخواست کنید که یک قراضه را در منطقه انتخاب کنید. همچنین اگر فلزات قراضه دیگری دارید، حتما با حیاط ضایعات محلی خودتماس بگیرید تا از آخرین قیمت ها مطلع شوید.

قوطی های آلومینیومی

اگر به دنبال راهی برای تهیه کمی پول اضافی هستید، برای گرفتن بهترین قیمت قراضه آلومینیوم می توانید از قوطی های آلومینیومی خود شروع کرده و آنها را بازیافت کنید. چه شغلی دارید که مقادیر زیادی قوطی جمع می کند و یا اقامت کوچکی دارید، هنگام بازیافت قوطی های آلومینیومی، از محیط زیست محافظت می کنید و پول را در جیب خود قرار می دهید.

در اینجا انواع مختلفی از قوطی ها وجود دارد که می توانید از آنها پول بگیرید:

  • قوطی سودا
  • قوطی سلتزر
  • قوطی آبجو
  • قوطی های غذایی آلومینیومی
  • قوطی های آب میوه ای

همیشه از حیاط ضایعات محلی خود بپرسید که چگونه می خواهند آنها را آماده کنند تا بتوانید بهترین قیمت را برای مواد خود دریافت کنید و خوشحال می شوید که از ضایعاتی که دارید راحت می شوید.

برای خرید ضایعات آهن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شما میتوانید برای فروش و خرید ضایعات آهن از خدمات برترین مجموعه در زمینه خرید ضایعات یعنی ضایعات ایران استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص خرید ضایعات آهن و همچنین بازیافت آن در اختیارتان قرار دهیم.

فواید خرید ضایعات آهن

یکی از مهم ترین فواید خرید ضایعات آهن این است که از آهن الات استفاده بهینه می شود همچنین با بازیافت ضایعات و باعث می شود تا این آهن آلات به طبیعت آسیبی وارد نکنند.

چرا ضایعات آهن را بازیافت کنید؟

آهن آلات بازیافتی آهن آلاتی هستند که شامل ضایعات فلزاتی از جمله آهن، استیل، استیل های ضد زنگ و همچنین چدن می شوند. منبع تولید این نوع ضایعات از ماشین ها و خودرو های قدیمی و اسقاطی شده، لوازم منزل و قطعات و مصالح استفاده شده در ساخت خانه، کشتی ها، قوطی مواد غذایی، بطری ها و کنسرو ها و … می باشد. با بازیافت و خرید ضایعات آهن می توان فواید و کاربرد های بسیار فوق العاده ایی برای طبیعت و همچنین از نظر مالی به دست آورد. با بازیافت ضایعات آهن می توان تولید و انتشار گاز های گلخانه ایی را کاهش داد و همچنین برای تولیدات کارخانه ها تولید مواد اولیه و مورد نیاز را کاهش داد. برای مثال می توان گفت که با بازیافت 75 درصد انرژی کمتری در تولید استیل استفاده می شود تا اینکه بخواهید از مواد اولیه برای تولید مجدد آن استفاده کنید.

تمامی استیل ها قابل بازیافت هستند.

خرید ضایعات آهن برای محیط زیست نیز بسیار مفید و کاربردی می باشد.
بسیاری از کارخانه ها می توانند ضایعات آهنی و همچنین غیر آهنی را بازیافت می کنند.
در این بازیافت ها قطعات آهن به قطعه ها و تراشه ها و ورقه های خیلی کوچک تر خرد و تبدیل می شود همچنین با استفاده از آهنربا ها و مگنت های مخصوص قطعات فلزی از قطعات غیر فلزی جدا می شود.

فواید زیست محیطی در بازیافت ضایعات

با بازیافت این نوع آهن آلات می توان انتشار گاز های گلخانه ایی را تا حد بسیار زیادی کاهش داد. و انرژی بسیار کمتری برای تولید مجدد آهن مصرف کرد.
با انتشار این گاز ها ممکن است شرایط جوی و آب و هوایی تغییر کند همچنین میزان آلودگی در شهر ها افزایش پیدا می کند.

کاربرد اقتصادی

یکی دگر از فواید منحصر به فرد استفاده از ضایعات آهن این است که می تواند مزیت های اقتصادی بسیاری را به همراه داشته باشد.
در این نوع بازیافت ها و مشاغل می توان اشتغال زایی بیشتری انجام داد. در صنعت ضایعات آهن حدود میلیون ها نفر مشغول به کار هستند. از این رو می توان گفت خرید ضایعات آهن می توان نقش بسیار مهمی در اقتصاد جامعه به همراه داشته باشد.

صرفه جویی در مصرف انرژی

مقدار انرژی که در تولید آهن آلات بازیافتی در مقایسه با مواد اولیه صرف می شود با هم بسیار متفاوت است:
92% برای آلومینیوم
90% برای مس
56% برای استیل
می توان گفت تنها از بازیافت قوطی های نوشیدنی آلومینیومی می توان در مصرف انرژی تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کرد.

تماس سریع